Musik och Jag

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

EPIC

Av Matilda - 5 september 2012 18:35

Hej alla mina lovers!


MUSIK: Jag har äntligen hittat min musik bestizz Sandra! Yejy asså de känns så bra att ha nån som brinner för samma sak som jag, å de bästa är att hon går i min klass och kan hänga me överallt

Jag har int skrivit så mycket härmen aja, nu över till rubrikens titel......jag och Sandra ska sjunga och spela på en invigning om nån vecka.... Fatta va AWESOME! De är ju som en j*vla dröm som blir sann, jag vet inte hur många som kom o va där men jag hoppas och tror på en hel del faktiskt


ROLLSPEL: Jag ska spelleda på ett rollspelsdygn den 22-23 september. Vi ska spela vårat ordinary rollspel på torsdag och de finns risk att det är de sista rollspels passet under denna kampanj men jag vill FORTSÄTTA. Alexander sa: ja med er så finns de chans att de blir fler än ett pass till(de värsta är att jag tor att han talar sanning)!!!!! Fast de är klart vi ska ju spela en annan kampanj efter denna så jag är också veldigt nyfiken på vad våran kära Alexander ska hitta på här näst......?! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 17 oktober 2012 17:31

Världens bästa låt<3

Av Matilda - 20 augusti 2012 15:52

Hej igen! Jag gjorde mitt första inlägg på telefonen, de gick as bra:) skriver mer sen hejdå...

Av Matilda - 20 augusti 2012 14:22

Hejsan alla tjejer och grejer! Jag har en ny låt på G men jag tänker inte avslöja mer än så.... Skolstar idag jag började 9:an och än så länge är det as grymt 9A is the shit asså! Vi har vell haft typ som en vanlig skoldag nästani alla fall. Vi bör...

Av Matilda - 16 augusti 2012 16:26

Hej! Igår var jag på stan med några ASM girls, Emelie, Felicia, Linnèa och Malin Best girls ever, fast de är alla mina vänner  http://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg Grattis Veronika du fick mest gillningar och din låt blev Dagens låt!!!! Ja du...

Av Matilda - 14 augusti 2012 20:58

Aloha! Bloggen jag just skapat är till för att jag ska lägga upp musikvideor på musik som ni röstat fram på facebook sidan "Dagens låt" du kan även bli vän med mig på facebook jag heter Matilda HästÄlskaren Appelqvist Jag har mina intressen som är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du så här långt om bloggen?
 Det är min favorit blogg
 Du ha ju int skrivit nått än
 AMAZING
 Älskar dig!
 Okej
 Dålig
 Sämst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards